<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://mommygojes.com

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Loving Family: Kisah antara ARTIS dan SHAKLEE...

Kisah antara ARTIS dan SHAKLEE...

Bila baca tajuk, kenapa pulak dengan artis dengan Shaklee kan. Ada masalah ke Artis dengan produk Shaklee ni? Yup... Memang betul pun ada Masalah antara ARTIS dengan Shaklee ni. Masalah paling besar adalah sebab ARTIS tersebut dah JATUH CINTA dengan produk Shaklee. Hehehhe...


Siapa antara artis yang Jatuh Cinta dengan Shaklee ni? Salah sorang dari mereka adalah RITA RUDAINI. RIta Rudaini yang cantik lawa tu asalnya hanya beli Mealshakes untuk anaknya sahaja. Tapi sebab dah jatuh cinta dengan shaklee terus jadi ahli dan buat bisnes dengan Shaklee. Fuyooo... Baguskan. Shaklee tak perlu cari artis atau selebriti untuk promote produk Terbaik mereka. Tapi artis atau selebriti sendiri yang cari produk shaklee.

Yang kedua NOOR KHIRIAH dan juga AZZA ELITE. Betul ke eja nama noor khiriah tu yer. Ampun yer kalau salah eja.. Hahaha.. Diaorang pun jatuh cinta dengan Shaklee.

Yang ke 4. AYU RAUDHAH. Pelakon yang jadi wife pemain bola sepak glamer tu. Sape dah nama dia. Aidil Zakwan ke ek? Sori again kalau salah. Sebab saya tak alert sangat pasal tu. Cuma tahu yang Ayu Raudhah jatuh cinta dengan produk Shaklee.

Yang ke 5. MISZ NINA. Sape tak kenal Misz Nina kan? Suara dah la sedap. Nyanyi lagu English pun sedap. Dia pun jatuh cinta dengan Shaklee tau.

Yang ke 6. ENGKU EMRAN. Ex husband ERRA FAZIRA. Saya dah lupa siapa yang terserempak dengan dia masa pergi beli produk shaklee. Sempat amek gambar lagi. Kalau ada gamba dia, nanti saya tempek kat sini yer.

Yang ke 7. LEUNIEY NATASHA. Wife kepada Mat Yo pemain bola tu. Dia amek Shaklee masa pregnant. Siapa cakap ambil vitamin masa pregnant boleh buat baby besar? Takde la semua tu. Mitos jer. Baby boleh jadi besar masa dalam kandungan kalau si ibu makan benda manis banyak. Sebab tu lah baby boleh jadi besar.

Yang ke 6. TUN MAHATHIR. Beliau lagi lama consume Shaklee. Agak2 sebelum kita kenal shaklee Beliau dah consume Shaklee kan. Patutla badan tegap, sebab itulah Tun masih menjadi suara2 yang kuat even dalam kerajaan. Beliau masih lagi berupaya memberi idea2 bernas dalam usul2 kerajaan kan?

Mostly artis atau selebriti wanita amalkan VIVIX. Kenapa vivix? Sebab bila umur semakin bertambah, kesan2 penuaan mula nampak. Kulit muka bertambah kedutan. Rambut makim memutih. Tapi ViVix boleh menyelamatkan keadaan. Sebab VIVIX baiki atau bahasa lain REPAIR DNA kita. DNA yang rosak dibaiki dan terhasillah DNA yang baru yang Elok. Sebab itulah kita tengok artis yang ambil Vivix seperti Misz Nina, Ayu Raudah kulit mereka tak nampak kesan penuaan. Makin cantik ada la kan.


Kalau nak elakkan penuaan lagi cepat dari yang sepatutnya, amalkan vitamin atau supplement dari sekarang. Kalau nak try Shaklee boleh hubungi saya

HANIM ISMAIL

ID 921943
017- 975 2684
FB: Hanim Ismail
Email : hanim_ismail@yahoo.com.my
COD Area: Shah  Alam, Jalan Kebun, Kota Kemuning, Johan Setia, Alam Budiman U10, UiTM Puncak Perdana.



Label: ,