<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://mommygojes.com

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Loving Family: Tanda - Tanda Badan Kita Perlukan Detoks.

Tanda - Tanda Badan Kita Perlukan Detoks.

Sekarang perkataan detoks memang dah glamer tau. Sikit2 nak kene detoks. Detoks tu ape? Orang cakap buang toksin kan. Mana datang pulak toksin tu?


Kenapa kita perlu detoks?

✔ tabiat pemakanan kita cthnya selalu makan fastfood
✔ terdedah dengan pencemaran udara, asap kereta, lori
✔pemakanan kita yang telah bercampur dengan bahan pengawet, perisa tambahan, bahan pewarna.

Ada yang pertikaikan pulak macam ni..
Ala...bukan banyak pun die letak dalam makanan.. Yup, betul, tapi dalam setahun berapa kali makan makan yang ada bahan pengawet, perisa tambahan, bahan pewarna ni. Paling kurang sekali sehari kan. Bayangkan kalau setahun, kalau 10 tahun.. emmm

Senang cerita,meh kita tengok tanda - tanda badan kita perlukan detoks.


Biasa ada tak tanda- tanda macam ni?

Yang point no 1 dan 2 tu rasanya,ramai rakyat Malaysia alaminya tau. Sebab tu kita disarankan untuk detoks paling malas pun sekali.setahun. ☺

Kita rajin ke malas? Tepuk dada tanya hati. 
Mesti rajin kan, takkan la kita rajin nak layan sakit.

Lagi elok, kalau kita sihat.nak buat kerja pun senanv, takde bertangguh tangguh.

Yang paling best , detoks.dengan supplement. Memang tiptop la kesan die..

"Usus yang bersih mampu menikmati kesan optimum supplement yang diambil"

Makna: kalau ambik vitamin ke  supplement apa2 tapi tak beri kesan ape atau lambat sangat nak beri kesan,tu tandanya usus kotor dan susah nak menyerap nutrisi dari vitamin atau supplement yang diambil.

Nak detoks dengan supplement?

Hubungi saya:

FB : Hanim Ismail
Page : Love Your Family
Email : hanim_ismail@yahoo.com.my
ID : 921943
WhatsApp / SMS : 017 975 2684
COD Area : Jalan Kebun, Kota Kemuning, Johan Setia, Bukit Rimau, Rimbayu, Shah Alam

Label: , , ,