<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://mommygojes.com

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Loving Family: 7 Ramuan RAHSIA Collagen Yang Menghilangkan Jeragat dan Menjadikan Kulit Kembali Anjal

7 Ramuan RAHSIA Collagen Yang Menghilangkan Jeragat dan Menjadikan Kulit Kembali Anjal

Collagen dan wanita berpisah tiada... CeeeeWahhhh... Ye dak.. betul kan? Ye ke Collagen tu penting? Bagi wanita, collagen tu tersangat la penting terutama yang memang mementingkan kecantikan. Siapa yang tak nak cantik??



Anak-anak 5 tahun pun dah pandai make up sebab nak nampak cantik kan. Ada 7 ramuan utama dalam collagen powder Shaklee ni yang boleh menghilangkan jeragat dan menjdikan kulit kita semakin anjal.

Apa beza antara anak-anak kecik dengan kita yang semakin meningkat usia ni? Yang pastinya keanjalan kulit kita. Macam mana nak tau kulit kita anjal atau tidak. Mari kita bandingkan dengan anak-anak yang berusia 12 tahun ke bawah. Cuba tengok bahagian pipi anak-anak, rasa macam nak cubit je kan, Chubby dan kalo kita tekan pun boleh buat macam iklan Hada Labo tu.. "Toing Toing" .. Hahhaha,.. gitulah lebih kurang.

Cuba pulak buat kat kulit kita. Kurang anjal dan nampak macam pipi semakin turun. Sebab badan kita semakin kita meningkat usia, badan kita mengalami kekurangan collagen. Bermula pada usia 25 tahun, badan seseorang termasuk diri kita sendiri akan berkurangannya kolagen. 



Kolagen ni jangan pulak ingat untuk kulit jer, Kolagen ni penting untuk tulang rawan kita supya kita tak alami masalah sakit lutut dan sendi. Haaa... sebab tulah bial dah masuk 25 tahun, kita wajib topup kolagen dalam badan kita. Tapi.. Tahu tak yang manakah yang paling memberikan hasil yang menakjubkan pada kulit dan kesihatan kita.

Meh saya nak share 7 ramuan utama dalam COllagen Powder Shaklee yang sangat sangat sangat memberikan hasil yang marbeles dan osem pada kulit kita dan pada kesihatan kita.


BAHAN 1 : SISIK IKAN MERAH

Ikan merah ni didapati di kawasan perairan dalam yang sejuk dan sisik nya merupakan yang terbaik kerana kerintangan yang tinggi di kawasan sejuk dan gelap. Dan berada di kedalaman yang jauh menjadikan ikan tersebut kurang mengalami masalah pencemaran air.


BAHAN 2 : EKSTRAK BIJI CAMELLA JAPONICA



BAHAN 3: EKSTRAK PFAFFIA




BAHAN 4: ELASTIN DARI KOLAGEN IKAN


BAHAN 5: LACTOBACILLUS ACIDOPHILUS



BAHAN 6: EKSTRAK KEKERANG



BAHAN 7: VITAMIN C & B

Vitamin C sebenarnya sangat penting untuk menghasilan kolagen. Sekiranya vitamin C berkurangan dalam badan kita, penghasilan kolagen sangat minima dan tidak mampu menampung keperluan kolagen dalam badan kita, Itu yang menyebabkan kulit menjadi kurang anjal dan lutu menjadi semakin sakit akibat tulang rawan yang haus.

Memang tak dinafikan memang banyak jenama collagen kat pasaran kan? Yang membezakan semuanya adalah Selamat dan Semulajadi atau yang memberikan kesan yang sebaliknya kan?

Tahu tak apakah cara untuk memilih Collagen?

Boleh KLIK LINK INI.

Cara Untuk Pilih Kolagen Yang Berlambak Di Pasaran

Dan, kalau rasa was-was dengan yang ada di pasaran boleh pilih COLLAGEN POWDER SHAKLEE.

Kerana ia terbukti Selamat dan Berkesan.

Jom,,, saya kongsikan testimoni tiptop yang menggunakan COllagen Powder Shaklee ni ye.






Amacam, nak kulit cantik gebu atau nak kecilkan liang pori atau nak hilangkan jeragat?

Hubungi saya untuk dapatkan stok COllagen Powder Anda yang sangat best ini.

FB : Hanim Ismail
SMS/ WhatsApp : 017 975 2684
ID : 921943
COD Area : Shah ALam, Jalan Kebun, Kota Kemuning. Johan Setia, Bukit RImau, Bandar Putera 2, Rimbayu
Penghantaran ke Seluruh Malaysia boleh diuruskan dengan perkhidmatan Poslaju dan GDEX

Atau anda boleh membuat pembelian secara online dengan menekan icon di bawah.


Reward Diri Anda dengan Collagen Powder.


Label: , ,