<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://mommygojes.com

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Loving Family: Betulkah JERAGAT Semakin Pudar HANYA Dalam Masa SEMINGGU?

Betulkah JERAGAT Semakin Pudar HANYA Dalam Masa SEMINGGU?

Jeragat adalah salah satu masalah yang menghantui wanita yang berumur 30 tahun ke atas. Jeragat bila dah start timbul ni, dia makin payah nak hilang. Ada banyak produk kat pasaran yang claim boleh hilangkan jeragat tapi akhirnya memakan diri. Nak tau produk apa yang boleh pudarkan jeragat hanya dalam seminggu?



Ada banyak sebab yang menjadikan jeragat muncul seawal usia 30 an. Tahukah kita bahawa:

PUNCA JERAGAT







Kalau kita jenis yang suka try pelbagai produk skincare, saya syorkan supaya stick atau tetap dengan satu jenis brand sahaja seperti Nutriwhite sahaja. Sebab saya tau, zaman-zaman kita berusia 20 an, kalau boleh setiap produk skincare yang muncul kat pasaran ni kita nak try kan?


 Sekejap keluar Brand A, 2 minggu kemudian keluar produk B. Marketing pulak kaw-kaw. Testimoni pulak konon gempak-gempak. Yang paling best, produk B konon ada penambahbaikan dan lagi power dari produk A. Kita yang dengar ni, rasa bestnyaaaa...


Rasa nak try pulak Produk B. Bila dah tukar ke produk B, keluar pulak produk C. Claim yang produk C lagi power dari produk B. Dan kita pulak termakan hasutan nak try produk C pulak. Lama-lama, jeragat mula timbul. Kulit muka pulak jadi semakin teruk. 


Ada yang jerawat semakin banyak. 

Ada yang kulit muka berlubang-lubang. 

Ada yang di awal usia 20 an, tapi kulit muka dah teruk dan nampak semakin berusia.

Tak usah la kita tukar-tukar produk skincare. Tetap dengan yang satu jenis je. Tapi, pilih lah yang betul-betul selamat. Jangan pulak duk pilih produk yang baru timbul kat pasaran. Pilih yang dah lama kat pasaran (5 tahun ke atas) dan produk tersebut perlulah bebas bahan kimia seperti paraben yang merbahaya. Jangan setakat pilih produk yang claim tiada bahan kimia berbahaya, alih-alih tak lama lepas tu kena tarik balik oleh KKM sebab ada bahan terlarang dan ramai pengguna yang kulit muka nya rosak.


Nak kulit muka cantik memang mahal.. Tapi adakah berbaloi dengan harga rm50 untuk perjudikan kulit muka yang sejak azali nya memang cantik?


Kat bawah ni ada testimoni yang berjaya pudarkan jeragat dalam satu minggu. Meh kita baca:

TESTIMONI JERAGAT PERTAMA

pengedar shaklee jalan kebun kota kemuning


Dengan menggunakan Gentle Deep Foaming Cleanser dan juga Spot Treatment by Nutriwhite jeragat hilang dalam masa satu minggu.



TESTIMONI JERAGAT KEDUA

pengedar shaklee jalan kebun kota kemuning



TESTIMONI JERAGAT KETIGA
pengedar shaklee jalan kebun kota kemuning



TESTIMONI JERAGAT KELIMA
pengedar shaklee jalan kebun kota kemuning



SET JERAGAT PREMIUM

shaklee jalan kebun kota kemuning

Jangan tunggu lama-lama tau. Jeragat ni kalau sekali dah muncul dia payah nak hilang. Memang akan duduk kat muka dah. Tengok mat saleh minah saleh tu, kulit dieorang banyak jeragat kan. Sebabnya dieorang suka berjemur. Tu yang banyak sampai penuh badan dengan muka. 

Hubungi saya, Hanim untuk sebarang pertanyaan dan membuat pembelian.

FB : Hanim Ismail
ID: 921943
SMS / Whatsapp : 017 975 2684
COD Area : Shah Alam, Jalan Kebun, Kota Kemuning, Johan Setia, Bukit Rimau, Bukit Naga, Bandar Putera 2, Rimbayu

atau anda boleh membuat pembelian secara online dengan menekan icon di bawah


Label: ,