<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://mommygojes.com

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Loving Family: Kenapa IBU HAMIL Sangat Perlukan Vitamin D? Jangan Ambil Mudah...

Kenapa IBU HAMIL Sangat Perlukan Vitamin D? Jangan Ambil Mudah...

Vitamin D ni kebanyakan nya ramai yang ambil mudah macam ia adalah sesuatu yang tak penting. Lagipun ramai yang beri feedback bahawa tak tau pun kewujudan Vitamin D ini dan ia macam simple dan agak tak penting. Tapi Tahukah Anda , kita sangat perlukan Vitamin D ni setiap hari seperti Vitamin dan mineral yang lain?


Peranan Vitamin D sangat penting terutama kepada ibu-ibu hamil, Bayi, Kanak-kanak, Dewasa dan Warga Emas. APa peranan Vitamin D kepada mereka? Meh saya nak stori mori ni ye..


Ibu Hamil




Bayi



Kanak-kanak



Dewasa



Warga Emas





Biasanya, Vitamin D ini diperolehi daripada sinaran cahaya matahari. Tetapi bukan sinaran cahaya matahari terik jam 12 tengahari pulak ye. Biasanya jam 8 pagi hingga 10 pagi. Akan tetapi, lapisan ozon kita yang semakin menipis meningkatkan risiko yang lain pula terhadap sinaran matahari kepada kulit kita.

Ada juga kita yang bekerja di pejabat dari jam 7 pagi dah sampai pejabat. Kadang jam 7 malam baru nak keluar ofis. Keluar gelap , balik pun dah gelap. Bila kita nak jumpa dengan sinaran matahari kan.

SAlah satu cara untuk dapatkan Vitamin D ni adalah dengan mengambil OStematrix yang memang lengkap dengan KALSIUM, MAGNESIUM, BORON, VITAMIN D dan mineral lain.

Dan ibu-ibu yang hamil sangat-sangat WAJIB mengambil OStematrik ini sekiranya mommies tidak mengambil sebarang kalsium yang mencukupi setiap hari untuk ibu dan bayi dalam kandungan. JAngan biarkan tulang bayi mudah patah kerana itu tanggungjawab mommies untuk memberikan jagaan yang terbaik untuk baby mommies ye. Gigi mommies yang hamil juga mudah sakit sekiranya kekurangan vitamin D dan kalsium semasa mengandung.

Untuk sebrang pertanyaan dan pembelian, boleh hubungi saya pengedar shaklee JAlan Kebun- Shah Alam :

Hanim Ismail
ID : 921943
WhatsApp / SMS : 017 975 2684
COD Area : Shah ALam, Jalan Kebun, Kota Kemuning, Bandar Putera 2, Bukit Rimau, Rimbayu, Johan Setia

atau anda boleh membuat pembelian secara online menerusi website SHAKLEE dengan menekan icon di bawah


Label: