<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://mommygojes.com

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Loving Family: Kenapa RAMAI Ibu HAMIL dan BERPANTANG sangat CINTAKAN Ostematrix?

Kenapa RAMAI Ibu HAMIL dan BERPANTANG sangat CINTAKAN Ostematrix?

Nak tau tak kenapa RAMAI sangat IBU HAMIL dan dalam BERPANTANG sangat suka dan cintakan OSTEMATRIX? Eh...OSTEMATRIX ni apa sebenarnya? Ubat ke? makjun ke? Jamu ke?
Kenapa RAMAI sangat jatuh CINTA dengan Ostematrix ni?




Apa yang ada dengan Ostematrix ni? Kenapa Ramai sangat FALL in đź’™ dengan OSTEMATRIX ni?

OK.. Sebelum tu meh nak survey survey mommies yang SEDANG HAMIL dan DALAM PANTANG ni dulu ye.



Pernah tak alami masalah SEMBELIT?

Pernah tak alami masalah kaki cramp atau kaki kejang?
Pernah tak alami masalah gigi sakit?
Pernah tak alami masalah lenguh-lenguh badan?
Pernah tak alami masalah SAkit Pinggang?



JIKA KEBANYAKAN JAWAPAN adalah YA, maka mommies pun WAJIB jatuh cinta dengan OStematrix ni.

Ini kerana ramai MOMMIES yang memberi FEEDBACK yang sangat-sangat MEmberangsangkan bila mengambil OSTEMATRIX untuk masalah-masalah yang mommies lalui semasa hamil dan semasa berada di dalam pantang.


SEMBELIT - sama ada semasa hamil atau di dalam pantang adalah sangat MENGGERUNKAN. Sebab ada kes mommies terbuka jahitan gara-gara meneran untuk membuang air besar. Ada yang sanggup tak buang air besar sampai seminggu. Tapi, akibatnya lagi merana.


KAKI CRAMP / KAKI KEJANG -  ini biasanya terjadi pada mommies yang sedang hamil. Dah la dengan perut besar. Nak bangun nak urut kaki cramp ni memang payah. Saya sendiri pernah alami kaki cramp ni masa hamil anak pertama. Masa tu tak kenal lagi dengan Ostematrix ni. Sampai tendang-tendang dinding sebab kaki cramp teruk. Dah la berhari-hari kena kaki cramp ni, sampai nak jalan pun sakit. Bila dah kenal Ostematrix ni, takde dah masalah kaki cramp bila pregnant anak ke 2 dan ke 3.


KLIK LINK - Testimoni Kurangkan Kaki Kejang Semasa Hamil 

GIGI SAKIT - Tak makan manis pun , tiba-tiba rasa gigi sakit dan berlubang. Eh..bila pulak gigi jadi macam ni. Sebelum ni elok je gigi. PErnah tak mommies alami benda ni? Bila gigi dah sakit, ini tandanya kalsium dalam badan kita semakin berkurangan secara teruk sekali. Sebab apa saya kata BERKURANGAN SECARA TERUK? Sebab last choice kalsium akan diserap dari pada bahagian gigi mommies. tu yang gigi mommies jadi sakit dan akhirnya berlubang.


LENGUH BADAN / SAKIT PINGGANG - mommies yang pregnant mesti akan rasai perkara ni. Nak tidur terlentang tak boleh. Nak tidur meniarap lagi la tak boleh. Rasa macam nak je ada orang urut blakang kita sambil kita meniarap kan. Bila pregnant ni memang tak boleh, bila dah berpantang boleh la nak urut-urut.

 Kalau bersalin normal OK lagi boleh mengurut badan. Kalau bersalin czer, mesti tipis la harapan nak boleh urut-urut badan kan. Sebab tu lah, ramai mommies yang suka sangat dengan OSTEMATRIX ni. Katanya ; " Memang hilang lenguh-lenguh badan" Time berpantang pun tak lenguh badan. Ye la..tidur tak cukup nak bangun menyusu malam-malam hari lagi.



Mostly memang ramai mommies yang SUKA kan OSTEMATRIX ni.. Mommies bila lagi nak try? 


Mommies nak alami masalah SEMBELIT, KAKI KEJANG, GIGI SAKIT, LENGUH BADAN dan SAKIT PINGGANG semasa pregnant dan semasa berpantang??


Kalau tak nak alami masalah macam tu, boleh hubungi saya pengedar shaklee Jalan kebun Kota kemuning:


Hanim Ismail
ID : 921943
WhatsApp /  SMS : 017 975 2684


COD Area : Shah Alam, Jalan Kebun, Kota Kemuning, Johan Setia, Bukit Rimau, Bandar Putera 2, Rimbayu

Pengeposan ke Seluruh Malaysia boleh diuruskan dengan perkhidmatan Poslaju , GDex atau CityLink

Atau anda boleh membuat pembelian secara online dengan menekan icon di bawah


Label: