<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://mommygojes.com

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Loving Family: Nak Dapatkan Vitamin C dengan 34% Diskaun? Sehingga 31 Ogos Sahaja!!!

Nak Dapatkan Vitamin C dengan 34% Diskaun? Sehingga 31 Ogos Sahaja!!!

Vitamin C shaklee ni memang sangat femes seMalaysia. Sampai ada yang mencari-cari bila kehabisan stok tempoh hari. Kenapa Vitamin C ni femes sangat? Tentulah sebab keberkesanan dia yang marvellous. Nak tau tak cara nak dapatkan Vitamin C shaklee ni dengan Diskaun sebanyak 34% ?? Limit time sehingga hujung bulan Ogos sahaja.




Nak cerita pasal Vitamin C Shaklee ni memang sangat berkesan. OK.. Sebotol Vitamin C ni berharga RM 97 sahaja. Dan dalam sebotol tu ada 180 bijik. Haaa... kira la berapa sen jatuh atas setiap bijik.. Hanya RM 0.538888 sahaja untuk harga sebijik. Murah kan?

Pelik nau kalau orang kata Vitamin C shaklee ni mahal. Ada vitamin C brand lain lagi murah harga dia. RM 50 sahaja tapi kuantiti nya ada 30 bijik sahaja.. Kalau kira-kira, sebijik vitamin C tu jatuh harga RM 1.6666.. Mahal tu. triple price dari harga Vitamin C shaklee.

Bijak kan?

Yang paling best. sebotol tu boleh habis dalam masa 3 hingga 6 bulan. Kalau amek sebijik sehari, sebotol tu habis dalam masa 6 bulan. Kan jimat tu. Kalau amek 2 bijik sehari, sebotol tu boleh habis dalam masa 3 bulan. Ala.. Seringgit je sehari untuk Vitamin C tu untuk 2 bijik. Murah sangat dah tu.

OK.. Macam mana nak dapatkan Vitamin C dengan diskaun sebanyak 34 % ni iaitu dengan Harga RM 63.60 sahaja untuk Sebotol?


1. Daftar AHLI SHAKLEE pada bulan Ogos ni dan membuat MINIMUM pembelian sebanyak 100 uv point.
2. Dapat beli vitamin C dengan harga RM 63.60 sahaja. Senangkan?


100 UV point ni berapa RM?
Atau berapa banyak Barang?


Ok...senang cerita begini je la kan.. KAlau tak tahu nak beli vitamin apa atau nak beli produk apa. anda digalakkan untuk membeli Daily Essential Vitamin Set. Vitamin ini sangat sesuai diambil setiap hari oleh semua orang dewasa.

Apa yang ada dalam Daily Essential Set tu?

Vitalea Iron Formula
ESP Soy Protein Isolate Powder
Sustained Vitamin C
Omega Guard
B Complex

EH...banyaknya... Tak kan nak kena telan banyak jenis vitamin Ni? Ini soalan yang biasa ramai orang tanya. Macam ni je senang cerita dan mudah cerita. Badan kita ni semakin meningkat usia, semakin berkurangan nutrisi dalam badan. Kenapa berkurangan? Sebab kita banyak terdedah dengan pencemaran. terutama dengan asap rokok. dengan pemakanan yang tidak seimbang dan tidak healthy.

Berapa ramai yang mengamalkan pemakanan healthy dan seimbang setiap hari setiap masa sepanjang tahun? Jarang ada kan? Mesti ada cheat day kan?  Time bulan puasa je badan nak detoks sikit, nak bagi relaks sikit sistem penghadaman kita. Tapi bila time berbuka puasa habis dah detoks kita. Hehehe... Sambung pulak time raya. Bila masa kita nak dapatkan full nutrisi yang mencukupi untuk sistem badan kita?

Jawapannya: dengan Daily Essential Set inilah. 



Banyak lagi set-set vitamin yang ada dalam Shaklee. Klik-klik dan pilih je. Atau sebarang info boleh tanya saya dahulu. Boleh BACA LINK INI untuk SET VITAMIN SHAKLEE.

Untuk sebarang info, boleh hubungi saya pengedar shaklee JALAN KEBUN SHAH ALAM

Hanim Ismail
ID : 921943
WhatsApp /  SMS : 017 975 2684
COD Area : Shah Alam, Jalan Kebun, Kota Kemuning, Johan Setia, Bukit RImau, Bandar Putera 2, Rimbayu

atau anda boleh membuat PEMBELIAN SECARA ONLINE MELALUI WEBSITE SHAKLEE dengan menekan icon di bawah


Label: