<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://mommygojes.com

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Loving Family: Apa Keistimewaan GLA COMPLEX berbanding dengan EPO biasa?

Apa Keistimewaan GLA COMPLEX berbanding dengan EPO biasa?


GLA COMPLEX iaitu nama panjangnya Gamma Linolenic Acid adalah asid lemak penting Omega-6 yang digunakan oleh badan kita untuk menghasilkan prostaglandin iaitu bahan yang membantu mengawal atur segala proses dalam tubuh. Apa Keistimewaan GLA COmplex berbanding dengan EPO (Evening Primrose Oil) yang biasa?


beza GLA dengan EPO biasa



Ia diperolehi daripada minyak borage, yang mengandungi GLA berkepekatan tinggi (17%-25%), tulen dan semulajadi dalam bentuk yang mudah diserap.


Ia juga diformulasi khas dengan gabungan GLA (asid lemak Omega-6), minyak biji bunga matahari (satu lagi sumber asid lemak Omega-6) dan Vitamin E untuk mengekalkan kelembapan kulit.




Apa yang berbeza dengan GLA dan EPO (Evening Primrose Oil) yang berada di pasaran adalah; GLA diekstrak daripada borage yang mengandungi lebih dari 2 kali ganda GLA dalam EPO. Borage juga 3 kali lebih dari segi bioavailabiliti dan 3 kali lebih berkesan daripada EPO.

Apa yang Menarik tentang GLA Complex?














Kebanyakan wanita yang memilih GLA Complex adalah mereka yang ada masalah hormon tidak stabil dan juga untuk merawat masalah jeragat di muka. Dan feedback yang diterima oleh mereka adalah sangat-sangat positif.


Jeragat terjadi kerana beberapa faktor. Faktor yang utama adalah :


⇰ kulit muka sentiasa terdedah kepada matahari tanpa sebarang sunblock
⇰ kerap menukar produk skincara (kerana ingin cuba-cuba)
⇰ menggunakan produk skincare yang mempunyai campuran merkuri. Bila dah stop pakai produk tersebut, jeragat mula timbul.


Ramai yang ada masalah macam ni. Dan bila menggunakan GLA COmplex memang kulit muka menjadi lebih elok. Dan jangan tunggu lama-lama tau. Sebelum jeragat menebal, eloklah anda membaiki kulit muka anda ye.

Jangan tunggu lagi. Hubungi saya, pengedar Shaklee Jalan Kebun - Shah ALam;


Hanim Ismail
ID : 921943
SMS /  WhatsApp : 017 975 2684
COD ARea : Shah ALam, Jalan Kebun, Kota Kemuning, Bukit RImau, Bandar Rimbayu, Bandar Putera 2, Johan Setia, Kampung Lombong


Penghantaran seluruh Malaysia boleh diuruskan dengan perkhidmatan Poslaju dan GDex.

atau anda boleh membuat pembelian secara online melalui website Shaklee dengan menekan icon di bawah



Label: , ,