<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://mommygojes.com

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Loving Family: Cara Kurangkan Tekanan Darah Tinggi Semasa Hamil

Cara Kurangkan Tekanan Darah Tinggi Semasa Hamil

Assalamualaikum kepada semua mommies... Yang tengah pregnant tu sihat tak hari ni? MAcam mana dengan tekanan darah hari ni? OK ke naik tinggi hari ni? Hari ni saya nak share macam mana nak kawal tekanan darah tinggi semasa hamil.

pengedar shaklee jalan kebun kota kemuning


Mommies jangan ambil mudah pasal darah tinggi semasa hamil ni tau. SAngat bahaya sehingga boleh menyebabkan keguguran atau kelahiran pra-matang. Maknanya bersalin awal la, tak cukup bulan. Sebab tu doktor ke misi-misi tu selalu suruh kita pantau tekanan darah tinggi supaya tak naik melangit. Heheheh...

Bacaan tekanan darah yang dikatakan darah tinggi ni adalah melebihi 140/90 . Bacaan yang normal ketika hamil 100/60 atau 110/70.

Faktor-faktor wanita mengalami masalah tekanan darah tinggi semasa hamil :



Tips Untuk Mengawal Tekanan Darah Tinggi semasa Hamil:


Antara supplement yang disyorkan sesuai untuk mommies yang tengah hamil dan mempunyai masalah darah tinggi semasa hamil adalah:





pengedar shaklee jalan kebun kota kemuning


Mommies yang ada masalah DARAH TINGGI jangan tunggu lama-lama ye. Jangan sampai menyesal di kemudian hari hanya disebabkan tekanan darah tinggi ni ye. Sama ada mommies boleh mengalami masalah Keguguran atau Bersalin PRa-Matang hanya disebabkan mommies tak boleh nak kawal tekanan darah mommies ni ye.

Mommies boleh hubungi saya segera (Pengedar Shaklee Jalan Kebun) untuk dapatkan supplement yang membantu mengawal tekanan darah mommies:

Hanim Ismail
SMS / WhatsApp : 017 975 2684
ID : 921943
COD Area : SHah ALam, Jalan Kebun, Kota Kemuning, Kg Lombong, Bandar Putera 2, Rimbayu, Bukit Rimau, Johan Setia

Penghantaran seluruh Malaysia boleh diuruskan dengan perkhidmatan Poslaju, CityLink atau GDex.

Label: