<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://mommygojes.com

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Loving Family: Cara Mudah Atasi Masalah Semput Semasa Mengandung

Cara Mudah Atasi Masalah Semput Semasa Mengandung

Mommies ada sejarah masalah semput ketika mengandung? Macam mana mommies buat untuk hilangkan masalah semput ni? Semput atau lelah atau asthma ni boleh juga dikategorikan kepada penyakit keturunan. MAcam mana cara mudah untuk atasi masalah semput semasa mengandung.

cara atasi masalah semput semasa mengandung


Semput atau lelah atau asthma ni kebanyakkan menyerang dengan teruk masa kita mengandung, Terutama jika kita memang ada sejarah semput sebelum kahwin lagi. Bila dah kahwin dan mengandung, masalah semput ni kadang-kadang semakin teruk bila dah masuk ke bulan-bulan terakhir sebelum melahirkan bayi.

Kenapa kita mudah kena semput semasa mengandung?


Habuk, persekitaran yang berdebu.

Tak cukup exercise sebab tak larat nak bangun nak bawak perut. Akibatnya; bila jalan sikit je dah rasa mengah-mengah yang boleh menyebabkan serangan asthma. 



Pernah saya jumpa seorang ibu muda yang mengandung mungkin dalam 7 bulan semasa buat check up di Klinik Kesihatan Ibu & Anak. Tak lama lepas tu, kecoh sekejap sebab tiba-tiba ibu muda tu kena serangan asthma. Terus bawak pergi hospital dengan ambulans. Dan bila tanya nurse pada next check up keadaan ibu muda yang kena serangan asthma tu. Nurse tu bagitau kene emergency czer bila sampai hospital.


Jaga lah kesihatan ye ibu-ibu terutama semasa mengandung. Jika kita mempunyai anak-anak kecik yang ada simptoms-simptoms untuk dapat serangan asthma, tolongla ibu bapa usaha untuk kurangkan atau hilangkan asthma tu. KEsian anak-anak. Tak main sukan tak boleh, nak jimba-jimba main lari -lari dengan kawan-kawan tak boleh. Bak kata, tak boleh nak aktif sangat. Sedangakan di usia kanak-kanak adalah masa untuk bermain.


Ok... tu dah masuk bab anak-anak dah. 


Untuk mommies yang ada masalah semput ketika mengandung ni, boleh berikhtiar dengan Omega Guard ni. Ia ada Omega-3 tulen di mana ia tidak mampu dihasilkan oleh badan kita sendiri. Omega -3 yang dihasilkan daripada tumbuhan tidak boleh ditukarkan kepada EPA dan DHA secara berkesan oleh badan. 

Ia juga membantu tumbesaran dan perkembangan otak janin dan membantu perkembangan memori. Ia penting terutamanya pada 3 bulan terakhir perkembangan otak janin semasa dalam kandungan. 


Mari kita tengok testimoni Puan Wana yang dah semakin kurang semput sejak amalkan Omega Guard Shaklee ni.

cara atasi masalah semput semasa mengandung

Alhamdulillah sangat bila Puan Wana dah kurang semput semasa hamil. Bahaya Tau semput semasa hamil ni. Mintak jauh la kan. Nauzubillah.

Yang Penting, kita kena berusaha lah supaya semput semasa hamil ni semakin kurang atau hilang terus. Jangan biarkan semput tu je tau. Nanti hilang dua nyawa baru nak menyesal.

Jangan tunggu lama-lama. Cepat-cepat hubungi saya untuk dapatkan Omega Guard Shaklee anda.



FB: Hanim Ismail
SMS /  WhatsApp : 017 975 2684
ID : 921943
COD Area : Shah Alam, Jalan Kebun, Kota Kemuning, Johan Setia, Bandar Putera 2, Kampung Lombong, Rimbayu, Bukit Rimau



atau anda boleh membuat pembelian secara online terus melalui website Shaklee dengan menekan icon di bawah.




Label: ,