<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://mommygojes.com

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Loving Family: Cara Rawat Kulit Kusam Akibat Parut Jerawat Dalam Masa 10 Hari

Cara Rawat Kulit Kusam Akibat Parut Jerawat Dalam Masa 10 Hari

Wanita dan kecantikan memang tak boleh dipisahkan. Macam laut dan ombak la kan. Berpisah tiada. Mana ada wanita yang tak nak cantik. Kalau yang ada masalah kulit muka macam jerawat ke jeragat ke mesti tak berhenti belek muka kan? Nak tau tak cara untuk atasi masalah kulit kusam akibat parut jerawat hanya yang berkesan seawal 10 hari penggunaan?

cara rawat kulit kusam akibat parut jerawat dalam masa 10 hari


Siapa yang tak pernah naik jerawat? Macam saya ni la kan, boleh katakan zaman sebelum kahwin dulu, tiap-tiap bulan ada je jerawat muncul. Pulak tu tangan ni memang tak boleh nak duk diam. Mesti nak picit sampai keluar darah. Haaa... baru lega.. tapi kan yang jadi masalahnya bila parut jerawat pulak timbul..

Habis penuh parut jerawat kat muka. Kat pipi la, dagu la, dahi la. Abis hilang kemanisan muka... Ceewahhh... Gundah gelana hati tau..

Masa kahwin pun mujur MUA tu pandai cover parut-parut jerawat daku ni.. Uissshhh.. tapi... takkan nak make up setiap hari kot. Dah la saya ni memang fail bab-bab make up ni.. Make up paling GRAND pun masa kahwin tahun 2010 tu jer la..

Haaa... apa nak buat nak hilangkan parut jerawat tu. Malu jugak kat encik suami,, Muka dia licin je.. Takde jerawat, takde parut jerawat. Malu weh,, Kita ni pompuan, Dia lelaki pun pandai jaga kulit muka tau..


Dan bila dah berjumpa dengan  2 produk ni, memang terus jatuh cinta. Mula-mula memnag tak de niat pun nak ambil untuk cantikkan kulit. Niatnya untuk tambahkan susu. Tapi, kesan dia sampai encik suami tegur kulit muka dah makin cantik, parut jerawat pun dah makin hilang. Bila encik suami pun perasan kulit muka kita dah makin cantik, mulalah berbunga-bunga dalam hati kan. 💕💝

Ada ramai kastemer yang mendapat feedback yang sama bila gunakan 2 produk ni. Meh kita tengok

cara rawat kulit kusam akibat parut jerawat dalam masa 10 hari


Best kan bila parut jerawat yang lama yang hitam-hitam tu semua dah makin pudar dan makin hilangkan? Syiookkkk woooo... Rasa macam dapat kulit muka baru je kan?

Gitulah perasaan saya bila parut jerawat yang dah bertahun-tahun hitam bertepek kat muka tu hilang.. Dah kurang sikit rasa malu bila nak keluar ngan suami. Saya pulak bukan jenis nak make up, bedak pun takde. Huhuhu..


Apa yang kami gunakan untuk merawat kulit kusam akibat parut jerawat ini adalah





Ia merupakan sumber protein yang terbaik daripada Non-GMO soya yang berupaya untuk menghasilkan sel-sel baru yang rosak akibat jerawat yang dipicit. Sekiranya kita tidak merawat parut jerawat ini, kemungkinan tinggi kulit muka kita akan menjadi berlubang.



Vita C Shaklee yang mempunyai teknologi sustained release yang berupaya untuk melepaskan 100mg Vitamin C setiap sejam untuk kesihatan kulit kita.



Sekiranya anda mengalami masalah jeragat, anda boleh ADD ON:


GLA (Gamma Linolenic Acid) adalah asid lemak penting Omega -6 yang penting untuk wanita. Ia diformulasi khas untuk combination GLA(asid lemak Omega-6), minyak biji bunga matahari dan vitamin E yang mampu memberikan tone warna kulit yang sama.



LAgi extra testimoni Bergambar dengan 2 produk Hot ni tau:

cara rawat kulit kusam akibat parut jerawat dalam masa 10 hari


Yang adik-adik, akak-akak abang-abang yang tak lama lagi nak naik pelamin tu, cepat-cepat rawat kulit muka kusam tu. Tak payah la nak cover sangat kulit muka yang teruk tu dengan make up. Lagipun takkan setiap hari duk rumah pun nak make up tebal-tebal kan? Rimas tau...


Apa lagi kakak - kakak, adik -adik, abang-abang yang ada masalah parut jerawat hitam dan masalah jeragat ni, boleh hubungi saya pengedar shaklee Jalan Kebun - Shah ALam untuk dapatkan 2 produk  best ni ye:



FB : Hanim Ismail
SMS / WhatsApp : 017 975 2684
ID : 921943
COD Area : Shah Alam, Jalan Kebun, Kota Kemuning, Johan Setia, Bukit RImau, Bandar Putera 2, Rimbayu, Kampung Lombong
penghantaran Seluruh Malaysia boleh diuruskan dengan perkhidmatan Poslaju dan GDex.



atau anda boleh membuat pembelian secara online dengan menekan icon di bawah





Segala cara pengambilan vitamin akan saya berikan KHAS KEPADA anda yang menjadi PELANGGAN SAYA sahaja. Terima kasih..💟




Label: , ,